Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2014 10:17 - - За 1000 лв ще правиш ли секс с мен?
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1247 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Защо на "Шанз-Елизе" има дървета? - за да могат немските войници да маршируват на сянка.
- Кое е първото нещо на което ги учат във Френската армия? - КАК Е "Предавам се" на немски.
- Колко скорости има френския танк - само задна ... 

Вчера си говоря с една девойка:
- За 1000 лв ще правиш ли секс с мен?
- Да - отговори ми тя!
- А за 30 лв?
- Ти за каква ме мислиш - възмути се тя! 
- Аз за каква те мисля е ясно, сега уговаряме цената!

Диетолог към пациента:
- Значи така, ето вашата диета: на ден 300 грама задушени тиквички, 400 грама листа от цикория и колкото искате зелена салата.
- Докторе, а звънче на шията трябва ли да си вържа или може и така да паса?

Роналдо:
-Ще се видим на финала!
Меси:
-У вас или у нас ще го гледаме?

-В близост до магистралата е паднал НЛО! ! !
Таксиметров шофьор спира на близо да се изпикае. Вади го в храстите и започва да пикае, а от долу един го гледа и премига. Помислил си че е извънземен и казал:
-Аз съм Али и карам такси, дойдох да се изпикая и с теб да се запозная! ! !
Човека отново го гледа и премигва, а таксиметровия шофьор отново казал:
Аз съм Али и карам такси, дойдох да се изпикая и с теб да се запозная! ! !
А от долу се чува:
-А, аз съм Григор и карам мотор, само да се изсера мамата ше ти еба. ! ! !

Звънецът би-сърцето ми се сви!
Учителката влезе-дъхът ми излезе!
-Стани, Петров!
-Не съм готов!
-Защо, Петров?
-Ходих по любов!
-Къде, Петров?
-В близката горичка!
-С кого, Петров?
-С ваш`та дъщеричка!
-Сядай! Пиша ти 5{нали си ми зет}!
-Пишете ми 2! Чакам дете



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 220280
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930