Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2014 22:51 - Някой казал на Иванчо, че всички възрастни си имат някакви тайни и можеш много лесно да ги изнудваш – само им казваш “аз знам всичко” и готово.
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 936 Коментари: 0 Гласове:
1



 Учителката по литература изпитва Иванчо на дъската: - Иванчо, знаеш ли кой е Иван Вазов? - Не знам. - А знаеш ли кой е Димчо Дебелянов? - Пак не знам. - А какво знаеш за Пейо Яворов? - Нищо не знам. Не го познавам. - Седни си. Двойка. Утре родителите ти да дойдат в училище. След часа, Иванчо причакал учителката в коридора и я пита: - Ти знаеш ли кой е Киро Гламавия? - Не знам – отговорила учителката. - А знаеш ли кой е Пешо Лудия? - Не знам. - А знаеш ли кой е Жоро Дивака? - Пак не знам- отговорила учителката. - Ами тогава на урока защо си тръгнала да ме плашиш с твойта банда?     Някой казал на Иванчо, че всички възрастни си имат някакви тайни и можеш много лесно да ги изнудваш – само им казваш “аз знам всичко” и готово. Прибира се Иванчо у тях и казва на майка си: - Аз знам всичко! - Ау! Ето ти 20 лева, само не казвай на баща си. Иванчо доволен прибира парите и отива при баща си: - Тате, аз знам всичко! - Ето ти 50 лева, само не казвай на майка си! Прибрал и от него парите. Решил да се пробва и с други хора. Излязъл и видял съседа: - Аз знам всичко! Съседът се просълзил и казал: - Ела тогава и прегърни истинския си баща, сине!   - Иванчо, ти знаеш ли по какво се различава завесата от тоалетната хартия?!? - Ами, не, защо?! - Ах, гадино, значи ти си бил!!!  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 220296
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930