Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2014 17:24 - - Скъпи, за рождения ми ден искам подарък, който, като го настъпя и за 3 секунди да вдига 100....!!!!!
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1049 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Свидетел на пожар в бензиностанция: Седя си аз, да му е*а майката и си викам - майка му да е*а. По едно време гледам - то си е*али майката! И аз, докато се ебавам, то се преебало и аз го заебах 



Отишла една проститутка на гинеколог. Лекарят я преглежда и казва: 
"Честито, вие сте бременна. Знаете ли кой е бащата да го известите" 
А жената отговаря : "А вие, като ядете стар фасул, знаете ли точно от кое бобче ще пръднете" 

- Скъпи, за рождения ми ден искам подарък, който, като го настъпя и за 3 секунди да вдига 100....!!!!! 
- Добре, ще ти подаря кантар....! 

Един цесекар легнал на смъртно легло. Когато попът дошъл за последното причастие, умиращият му изповядал, че е станал левскар! Попът го попитал учуден : 
- Синко, защо се предаваш така? 
А умиращия му отговорил : 
- Отче, по-добре да умре един от тях! 

На лекция в моргата пред един труп професор обяснявал на студентите: 
- Колеги,има две необходими качества,които трябва да притежава всеки от вас.Първото е да не сте гнусливи.Ето например аз прекарвам пръста си по целия труп и го облизвам. 
Професорът направил казаното и продължил: 
- Сега нека всеки от вас повтори това,което направих аз. 
Мръщили се студентите,но всеки минал и направил казаното. 
- Второто качество,което трябва да притежава всеки от вас - продължил професорът - това е наблюдателността! Ето аз прекарах показалеца си през трупа,но облизах средния си пръст. 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 220296
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930