Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2014 13:59 - Седят три девойки на кафе и си лафят.
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1378 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 2018 България-Аржентина на световното.
Аржентинците казали:
- Абе, к"во ще играем с тия слабаци.
Меси:
- Вие отидете да пиете, аз ще играя сам.
Аржентинците отиват в кръчмата пускат телевизора 5 минута 1-0 за Аржентина. Казали си, че Меси ще ги разсипе. Пускат мача 89 минута 1-1. Връща се Меси:
- Момчета простете ми надцених се. Аз съм виновен.
- Няма нищо все пак си срещу цял отбор.
- Не наистина много съжалявам. Простете ми!
- Добре де! Какво толкова стана?
- Ами как какво! В 10-тата минутата съдията ми даде червен картон.

Малко еврейче влиза в магазин и подава буркан:
-Два килограма мед може ли?
-Може. Дай буркана да ти сипя от наливния – казала продавачката.
Продавачката му сипала 2 килограма мед. Еврейчето взело буркана и тръгнало да излиза от магазина.
-Тате каза, че ще плати утре.
-А-а-а, не може - развикала се продавачката!
Взела буркана и изсипала меда обратно. Еврейчето излязло на улицата. Погледнало в буркана, как се стичат остатъците от меда и си казало:
-Прав беше тате, за два сандвича ще стигне!

Седят три девойки на кафе и си лафят. Първата казва:
- Оня ден лягаме с моя Иван, хващам го аз за топките, а те топли.
Втората казва:
-Вчера лягаме с моя Гошо, хващам го аз за топките - и те бяха топли.
След ден-два се срещат пак. Третата девойка посинена, с едно полузатворено око и нещастна физиономия.
Другите изненадани:
-Муцка, какво е станало, защо си така?
-Ами прибирам се вчера аз, лягаме си с моя, хващам го аз за топките - студени! Викам изненадана, абе, на Иван и Гошо топките са им топли, твоите защо са студени? И те така...

Трима свещеници разговаряли кой как разпределя даренията от вярващите. Англичанинът казал, че чертаят с тебешир линия по средата на църквата, след това подхвърлят парите нагоре и каквото падне отляво е за тях, а отдясно за Господ-бог. Французите пък чертаели кръгче в средата и каквото паднело в кръгчето било за Господ-бог, а останалото за тях.
Поп Ганьо пък казал:
- Ние не чертаем нищо, а само подхвърляме парите нагоре и Господ-бог си взема колкото иска, а каквото падне - за нас



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 219622
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031