Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2014 22:03 - Иванчо е първи клас. За първи път отива на училище.
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 940 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Иванчо е първи клас. За първи път отива на училище. Още в първия час заявява на учителкката:

 

- Госпожо! Мисля че съм прекалено умен за първи клас и трябва да ме прехвърлите направо в трети клас.
- Така ли. Добре. После ще отидем при директора да проверим въпроса.
След часа отишли при директора. Така и така, учителката обяснила на директора за какво става въпрос. Директорът помислил малко и казал:
- Добре, ама трябва все пак да направим някаква проверка. Дали наистина си толкова умен Иванчо, за да те прехвърлим в трети клас. Кажи ми Иванчо колко е 3 по 3?
- 9 – отговорил Иванчо.
- Правилно! А колко е 6 по 6?
- 36. 
- И това е така. Колежке Петрова, мисля че можем да преместим Иванчо в трети клас – заключил директорът.
- Добре господин директор, но нека и аз малко да изпитам Иванчо на тема логика. Кажи ми Иванчо, какви са тези неща, които кравата ги има четири а аз ги имам две?
Директорът започнал да се подхилква. Иванчо помислил малко и казал:
- Крака.
- Правилно. А какво е това, което ти го имаш в панталоните, а аз го нямам?
Шашнатият директор дори не могъл да си отвори устата, когато Иванчо извикал:
- Джобове.
- Точно така, Иванчо – казала учителката. – Можеш да вървиш в трети клас.
В този момент се обадил директорът:
- Колежке Петрова, аз мисля че можем да пратим Иванчо направо в пети клас. Защото на последните два въпроса дори аз сгреших отговорите.




 

    Учителката по литература изпитва Иванчо на дъската:
- Иванчо, знаеш ли кой е Иван Вазов?
- Не знам.
- А знаеш ли кой е Димчо Дебелянов?
- Пак не знам.
- А какво знаеш за Пейо Яворов?
- Нищо не знам. Не го познавам.
- Седни си. Двойка. Утре родителите ти да дойдат в училище.
След часа, Иванчо причакал учителката в коридора и я пита:
- Ти знаеш ли кой е Киро Гламавия?
- Не знам – отговорила учителката.
- А знаеш ли кой е Пешо Лудия?
- Не знам.
- А знаеш ли кой е Жоро Дивака?
- Пак не знам- отговорила учителката.
- Ами тогава на урока защо си тръгнала да ме плашиш с твойта банда?



   Урок по биология. Учителката пита децата:
- Деца на кое животно са му най-големи яйцата?
Станал Петърчо:
- На кокошката.
- Добре. Може да се каже.
Станал Гошко:
- На пингвина.
- Добре. Възможно е. Други предположения?
Станал Иванчо.
- На слона са му най-големи яйцата.
- Седни си Иванчо. Две – учителката отворила дневника и пише вътре.
- Точно така госпожо. Две такива големи са му яйцата на слона.



 

    Иванчо се прибира вкъщи и казва на баща си:
- Тате, утре те викат в училище.
- И защо, ако мога да попитам - поинтересувал се бащата?
- Ами днеска в коридора с момчетата разляхме лепило.
- И какво?
- Мина учителката по химия. Падна и се залепи в лепилото.
- Ами защо не я отлепихте?
- Отлепихме я. Аз лично и го отлепих цели два пъти.


    Иванчо го съдят че изнасилил 40 годишна жена. Адвокатът му се обяснава на съдията:
- Вижте, господин съдия! Как може това малко момченце да изнасили това 40 годишно женище? Това е невъзможно. Вижте го какъв е малък. Колко е дребен. Какво кльощаво телце.
Адвокатът свалил гащите на Иванчо. Хванал го за пишката. Показал я на съдията и продължил:
- Може ли господин съдия моя подопечен с тая малка пишонка да изнасили тая жена?
В това време Иванчо прошепнал на адвоката:
- Чичи само не ми я търкай с пръст, щото ще загубим делото.

 



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 219965
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930