Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2014 21:46 - -Ти не си цар, бе. Ти си Бог.
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1260 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Магарето отишло при лъва и му вика: 
-Абе, що ти трябва да си цар на животните? Що па да не съм аз? 
-Ми как що, я гледай ква хубава грива имам 
-Ми, то и аз имам хубава грива. Значи и аз може да съм цар? 
-Е, да ама аз имам и много голям хуй. Гледай къв е 
-Ми и аз имам голям хуй - извадило го магарето 
Премерили си хуйовете и се оказали точно до сантиметър еднакви. Тогава лъва казал: 
-Е, да, ама аз еба много яко и дълго 
-Ми и аз еба яко и дълго 
Накрая лъва предложил: 
-Дай да се ебем един друг и който издържи по-дълго без да свърши, той ще е цар на животните. 
Съгласило се магарето, теглили чоп и се паднало на лъва да ебе пръв. Почнал той да шкури магарето, ебал, ебал и след 30 минути не издържал и свършил. Дошъл ред на магарето. Набил го до корен на лъва и почнал да го лющи. Минали 20 минути и лъва си казал: Абе тоя нещо много издържа, ще вземе да ме стигне. Я, да се сетя кво ми прави лъвицата като я еба. А, да, хапе ме закачливо по врата. Обърнал се и почнал да хапе магарето по врата. То пощуряло и почнало да му го набива още по здраво. Обаче минали 25 мин. и не свършва. Лъва пак се замислил за триковете на лъвицата и се сетил как му драска с нокти ташаците. Почнал да го прави и на магарето, а то зацвилило от кеф и го залашкало още по-жестоко. Станали 28 мин и лъва вече се притеснил сериозно. Пак се замислил и се сетил, че за да му направи най-голям кеф, лъвицата почвала да си върти гъза на осморки. Речено-сторено, започнал да се върти като луд на шиша, а магарето откачило и се изпразнило мощно на 29-тата минута, след което прошепнало в ухото на лъва: 
-Ти не си цар, бе. Ти си Бог.



Млад дресьор на лъвове отива да търси работа в един цирк.
- Имате ли опит в работата с лъвове? - пита го директорът на цирка.
- Да, разбира се. Моят баща беше дресьор, още в детските си години съм се учил от него.
- Наистина? Можете ли да накарате лъв да скочи през горящ обръч?
- Мога.
- А да построите пирамида от шест лъва?
- Също мога.
- А поне веднъж слагали ли сте си главата в устата на лъв?
- Да...веднъж съм съм го правил..
- Защо само един път? - чуди се директорът.
- Как да ви кажа...Търсех там баща си...


- Вие сте укротител на лъвове?
- Да.
- А как не ви закачат? Толкова сте мъничък и слаб...
- В това е номера. Те чакат, кога ще напълнея.







Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 219606
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031