Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2014 19:16 - Ще станеш ли да направиш кафе, сладката ми?
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 901 Коментари: 0 Гласове:
2



 - Слънчице! - Да, мечо? - Ще станеш ли да направиш кафе, сладката ми? - Разбира се, зайо! - Благодаря ти, пиленце. - Няма защо, златце. - Обичам те, писе! - И аз те обичам, пухчо! - Чакай малко! Ти също не се сещаш как се казвам, нали??!!

В някакъв завод всяка вечер на портала един от работниците излизал с ръчна количка покрита с вестник. Охраната съответно всяка вечер го проверявала. Вдигали вестника, на количката все нямало нищо, не можели да го угадят как краде и какво краде. Един път единия от охраната не се стърпял и го питал: - Аве артик, знаем че крадеш, ама не ни е ясно к’во крадеш. - Е как к’во?!? Ръчни колички крада…

Един журналист решил да прави статия за столетниците в Хималаите. Отишъл там,срещнал едно деде и го попитал: - Извинете на колко години сте? - На 115. -Може ли да дойдете с мен в града долу за да ви направя интервю.Вие все пак сте на 115 години. - Не мога. - Защо? - Ще се женя! - На толкова години? Можете ли да си изпълнявате мъжките задължения? - Да, естествено! - Ами, тогава да дойдете другата седмица? - Не мога! Баща ми се жени. - Наистина! Той на колко години е? - 140? - Ами може ли да си изпълнява мъжките задължения? - Да, естествено! - Ами тогава елате след 2 седмици. - Не. Ще има голям празник. Дядо ми се жени. - Той на колко години е? - 170. - И той ли може да си изпълнява мъжките задължения? - Не! - Ами тогава защо се жени? - Абе и той не ще ама техните го натискат!



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 220140
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930