Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2014 16:12 - Всеки ден, излизайки от вкъщи, Пепи срещал комшийката, която била омъжена, но пък за сметка на това страшно красива.
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1261 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Седи си един в кръчмата. Влиза един тичайки и вика: - Пешо, там таковат жена ти! Мъжът скача, тича навън и в този момент го блъска една кола. Идвайки в съзнание в болницата си мисли: “Много нервен съм станал, нито съм Пешо, нито съм женен!”
-----

Кафе в Париж, на масата седи жена, приближава се мъж: - Мадам бърза ли? - Мадам не бърза… - Мадам ще пийне ли чашка кафе? - Мадам ще пийне кафе… Пият кафе. - Мадам семейна ли е? - Мадам е семейна… - Мадам може ли да звънне на мъжа си и да съобщи, че е изнасилена от непознат мъж? - Мадам може да звънне и да съобщи, че е изнасилена от непознат мъж 16 пъти! - Шестнадесет пъти! - Мосю бърза ли?
------

Всеки ден, излизайки от вкъщи, Пепи срещал комшийката, която била омъжена, но пък за сметка на това страшно красива. И всеки ден когато я срещал край блока, винаги й казвал: - Леле, какво парче си, направо като те видя и полудявам. Един ден тя се спряла и казала: - Какво постоянно се захласваш и нищо друго не предприемаш? Донеси ми 1000 лева и работата ти е уредена! - Сериозно?! – не могъл да повярва на ушите си Пепи. На другия ден по обяд отишъл и позвънил на вратата на комшийката. Kогато тя отворила, той й дал 1000 лв както му била поръчала и…. хайде работата уредена! С една дума дал всичко от себе си и тя отвърнала със същото. Вечерта, когато мъжът и се върнал от работа я попитал: - Маро, Пепи да е идвал днес тука? Лелеее – помислила си жената някой ме е натопил! - Да, идва. Защо? - Да ти е давал някакви пари? - Да, даде ми 1000 лв. (зафъфлила от страх тя) - Много е точен тоя Пепи бе ейййй, евала му правя. Вчера дойде при мене и вика: “Брато, дай ми 1000 лв на заем утре до обяд ще ти ги върна!”



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 220128
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930